2015. szeptember 22., kedd

Üres a lakás

20150922 kedd

Rosszul aludtam, egyedül ébredtem, üres a lakás, nincs miről írnom. Hiába készítettem reggelit, az sem ízlett. Minden összekavarodott bennem. Úgy gondolom, hogy felfüggesztem a blog bejegyzéseim írását, vagy inkább a közzétételét arra az időre, amíg nem tudok rendet tenni magamban és körülöttem.

Alig, hogy elmúlt dél, Bálint felhívott, hogy gyomorrontás miatt lemondják a mai gyerek-német órát. Isten megint velem van, mert már előre paráztam a mai órától és egy olyan anyagot sikerült összeállítanom, amihez nincs szükség arra, hogy 100 %-ban beletegyem magamat,  de így  szinte minden magától megoldódott.


Áron, délután szerintem többször is csöngetett, de én a tegnapi elköltözéséhez mérten nem válaszoltam. Korán lefeküdtem. Végül, hallottam, hogy valamikor nyolc és kilenc óra között  átjött néhány holmijáért, de én akkor már nem beszéltem vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése