2015. szeptember 27., vasárnap

Hol van az "OTTHON"?

Reggel nyolc óra után ébredtem. Kefirrel kezdtem, majd készült a két meleg szendvics.

A bélyegező szobában már olyan nagy volt a vezetékek és kábelek kuszasága, hogy megérett az idő arra, hogy egy ésszerű rendet tegyek benne. Elsőnek lerövidítettem a kábel elosztó csatlakozó vezetékét 2 méterről 80 cm-re. Utána az elosztót felszereltem az íróasztal asztallapjának az aljára.

Ebédre ismételten körömpörkölt kovászos uborkával.

Még egyszer nekiszaladtam a ZTE router installálásának, de az nem járt sikerrel.

Átmentem Gabikáékhoz. Vittem Rokkónak a körömből maradt csontot és megpróbáltam segíteni a kütyüje memória területének növelésében.

Este ½ 7-kor indultam haza. Igyekeztem semmit nem elfelejteni amit Áron kért. Átadtam neki a fekete  hátizsákot és a Jutka féle süteményt is.


Egy óra múlva már otthon voltam. Áron viszontlátásának nagyon megörültem, de ez az öröm hamar lelankadt. Amikor kínáltam, hogy vegyen ő is a sonkából, akkor azt mondta, kösz, de „OTTHON”!! vár a vacsora. Ekkor éreztem először egy pillanatra, hogy Emőkének sikerült Áront elidegeníteni tőlem. Sajnos a nélkülem töltött három nap alatt Áronnak sikerült egy kicsit meg is fáznia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése