2015. szeptember 8., kedd

Az első gyerek német

 Mire felébredtem Áron már elhagyta a helyszínt. Későn keltem és reggeli előtt még le kellett mennem a CBA-ba.

Délelőtt készültem a mai Gyerek Német-re. Ma a VorgangsPassiv lesz a téma.

A fiúk meg is érkeztek pontosan négy órára, de úgy éreztem, hogy a nyári szünidő után mintha nehezen vennék fel a fordulatszámot. Alig várták, hogy vége legyen az órának és már mentek is be Áron szobájába játszani.

Áron megkínálta őket a frissen gyártott alma lével és nekik is ízlett.

Bélának elpanaszoltam a HP OfficeJet nyomtatóval és a Galaxy 5S klónnal kapcsolatos problémáimat. Megpróbált segíteni, de még nem jutottam el a megoldásig.

Vacsorára Emőke nyugger levesét ettük, meg a tegnapi tejfölös csirke pörköltöt..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése