2015. szeptember 19., szombat

A kényeztetés elkezdődött

Reggel arra kértem Áront, hogy menjen fel és kérdezze meg a nagyit, szeretne-e velünk tartani a piacra. Nagyi azt üzente, hogy először kér egy kávét és majd kávé után eldönti.

A kényeztetés elkezdődött. Nagyi megkapta a kávéját, majd közölte, hogy ő még egy kicsit pihenne. Áron felajánlotta, hogy velem jön a piacra.  A piaci vegyes boltban sikerült egy kárpát cipót vennünk. Ugyanott az általam kedvelt zöld Nescafét végre utántöltős változatban is lehet kapni.

A kolbászosnál sütni való szalonnát, véres és májas hurkát, valamint sütni való kolbászt vettünk, mert a nagyi nagyon szeretne disznótorost reggelire.

Se csavar szaküzlet, se villamossági bolt, egyenesen vissza Nóra nagyihoz.

Áron kérte, hogy neki készítsek bundás kenyeret és a disznótorosból rá csak sült kolbásszal számítsak.

A reggeli nagyon gazdag lett, szerintem ma nem is fogunk tudni ebédelni.

Tíz órakor csöngetett a január 1.-től leendő tanítványom anyukája. Egy fél óra alatt megbeszéltünk minden részletet.

Nóra nagyinak megmutattam a hatalmas dió termésünket mind a Samó, mind pedig a Pista bácsi hozzánk átlógó fájáról.

Nagyit kiültettem egy nyugágyra. Nagyon élvezte, hogy ilyen szép napsütésben olvashatja a tegnap frissen vásárolt Királyhegyi Pál könyvét.

A fűnyírást nem lehetett tovább halogatni, el kellett kezdeni. A szeptemberi napsütésben csak félmeztelenül tudtam végezni ezt a munkát, miközben Áron odabent olvasott és Internetezett.

Amikor egy kicsit elfáradtam, akkor szedtem a lehullott diókat.

Késő délután lett, mire elkezdtem készíteni az estebédet. Tejfölös zöldbab főzelék készült kifilézett rántott csirkecombbal. A közepesen macerás étel készítésének közepén derült ki, hogy nincs a készleten babér levél, pedig ebbe az ecetes tejfölös változatba az is kell. Végül Boróka segített ki 4 babér levéllel.

Nagyi nem győzött áradozni, hogy milyen finom az ebéd, de Áronnak is nagyon ízlett, Utána mindenki visszavonult pihenni.

Áron végre hozzákezdett a felvételi feladatsorok gyakorlásának.

Este nyolc óra után, mivel már több kaja nem fért belénk, csak a behűtött zöld bélű sárgadinnyét tudtuk fogyasztani.


Kilencig írtam az elmaradt blog bejegyzésemet és utána mindenki elvonult nyugovóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése