2015. szeptember 9., szerda

Szülői Értekezlet

A reggeli után még belekukkantottam a levelezésembe és utána felkerekedtem Ellihez Pátyra. Elli rendbe hozta a lábamat és búcsúzóul adott egy kis üveg saját készítésű ajvárt és egy másik kis üvegben pizza krémet.

Visszafele jövet megálltam a volt munkahelyemen. Konzultáltam a Főszerkesztővel és a megbízott Gazdasági Igazgatóval, egy esetleges megbízásukról.

A Nagyszeben téren bementem A Budapest Bankba, hogy tisztázzam a TESCO vásárlókártyám egyenleg problémáját. Kaptam egy új e-PIN kártyát, hogy a jövőben tudjam  NetBank-jukat használni.

Mire hazaértem Áron már itthon volt és együtt mentünk le keresni Mannát. Az akciónk, hiába kerestük mindenhol, teljesen sikertelen volt.

Délután 5-re mentem a Szülői Értekezlet-re. Rita néni nagyon összeszedetten tájékoztatta a jelenlévő szülőket a honlapon túli tudnivalókról. Kiemelte ennek a VIII. évfolyamnak a fontosságát a felvételikkel kapcsolatban. Bejelentették az újabb befizetni valókat (tankönyv kiegészítés, Szülői Munkaközösség féléves költségek, tervezett kirándulások díja, stb.)

Hatkor szétszéledtünk. Én a közelben lévő irodaházba mentem, ahova Zsolti leadta a nekem szánt C++ tankönyvet. A portán nem találtak ilyet. Gondoltam hazafele menet felhívom, hogy pontosítsuk, hova is kell mennem a könyvért. Csak a nagymama vette fel a kagylót, de úgy látszik, hogy utána beszélt Zsoltival, mert Ő hívott vissza, hogy még bent van az irodaházban. Visszamentem, ideadta a könyvet, ami elég ijesztően vaskos volt. Kicsit beszélgettünk, azután felültem a 138-es buszra. 

Az első fejezetet még a buszon sikerült elolvasnom. Nem is volt olyan ijesztő, mint azt első pillantásra gondoltam.


Otthon Áron nagyon érdeklődött, hogy mi volt a szülőin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése