2015. október 29., csütörtök

A nagyit feltettük a buszra

Nagyon nehezen indult a reggel, mert Nóra nagyi úgy döntött, hogy hazamegy, de ehhez csak nagyon lassan készülődött.

A reggelinél, ami persze bőséges volt, történt egy kis perpatvar, mert Áron úgy gondolta, hogy több mindent tettem a bageljébe, mint amennyit rendelt.

Nagyit persze nagyon bántotta, hogy mi ezen össze tudunk veszni.

Mire Nóra nagyi mindent összecsomagolt már elmúlt 11 óra és akkor még nem találta a lakáskulcsát.
Végül, mire kiértünk a piacra, piac már nem volt.

Nagyit fel tudtuk tenni a 11:30-as buszra és izgultunk, hogy mit fog kezdeni lakáskulcsa nélkül. 

Végül jól sült el a dolog, mert Ica ( atakarítőnő) ott volt a lakásában amikor megérkezett és nagyi a lakáskulcsát is megtalálta a táskájában.

Délután átjött Levente Áronhoz és játszottak a számítógépen.

A Gumipontban lecseréltettem a nyári gumit a téli garnitúrára, mert az időjárás fenyegetően tart arrafele, hogy bármikor eshet a hó.

Még 5 óra előtt megérkeztem Imréhez, aki nyomban betette a notebookba a 4 GB RAM bővítést és már jöhettem is haza.

Levente még este is átjött. Én egy picit túlzásba vittem az unikumozást a nehéz nap után, ezért ők már csak kettesben vacsoráztak, mert én hamar elmentem aludni.


Nekik azért még feltálaltam egy kis tökfőzeléket sertés pörkölttel és paradicsomos káposztát sült virslivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése