2015. október 3., szombat

Spenót

Áron szívesebben lustálkodott, így azután egyedül mentem a piacra. (Zöldbab, krumpli, vöröshagyma, fokhagyma, új hagyma, retek, tej. tojás. főtt tarja, és kárpát kenyér).

Benéztem Nyári Imréhez is. Vittem neki a múlt héten neki ajándékozott Wifi Routernek a dobozát. Vettem nála egy Canon 511-es tónert az otthoni Canon nyomtatóhoz.

Hazafele szóltam G. Lacinak, hogy Lacika nem jött át egy kicsit angolozni. Azt mondta, hogy ő fogja forszírozni az ügyet.

Hazatérve elkészítettem a reggelit és feltettem a zöldséges csirkelevest, meg a Halász Dezsőtől kapott spenótot.

Áron nem tud leszakadni a Notebookról

Összeszedtem a lehullott diókat, meg néhány almát.

Ebédre csak a csirkelevessel tudtunk megbirkózni és a sült csirkecombra és a spenótra már nem is került sor.abban állapodtunk meg, hogy  a spenóttal és a csirkecombbal majd egy másik alkalommal fogunk foglalkozni.

Este nagy projektre vállalkoztam, - elkészítem az otthoni meleg szendvics sütőnek az időállító gombját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése