2015. október 20., kedd

Hasi ultrahang


Felkelés után, no reggeli csak víz ivás és vizelés. Szemerkélő esőben indultam el. Manna nem is értette, hogy ilyen szar időben miért viszem le. Ilyenkor nem szeret csavarogni.

A múltkori tévedés miatt meg sem próbáltam elérni a 154-es buszt, ami amúgy is csak fél óránként indul. Egyszerűen 8-as busz és a Kelenföldi végállomásról egy megálló az M4-essel és onnan séta. Nem volt kellemes a teli hólyaggal sétálni, de az vígasztalt, hogy tíz perc múlva már a vizsgáló asztalon fekszem.

Nem így lett. 9-re voltam berendelve. Oda is értem és ott vártam a soromra, miközben már 9:20 volt. A többi várakozó is hasonló cipőben járt és panaszkodtak a csúszás miatt.

Végre behívtak és bár a hólyagom még feszült, de már az egy megkönnyebbülés volt, hogy itt tartunk. Amikor befejezte a vizsgálatot azt mondta, hogy megírja az eredményt, de ne várjam meg, menjek, és majd szólít. Az élet mégis szép!

Hazajövet, tanulva a múltból, csak egy megállót mentem a 154-essel és átmenve a Kelenföldi Pu. metrómegállón a 8-as busszal jöttem haza.

Egy kis ebéd a kínaiban és lassan már indulhattam Adrihoz a végleges korona próbájára.

Nagyon ki vagyok készülve ezektől az orvosi beavatkozásoktól. Sikeresen megszabadulva Adritól itthon már egy picit megnyugodtam.

Befejeztem a Norcinak küldendő dolgok (Samó féle dió, diótorta, Leó bögréje, Lackfi könyv) csomagolását.

Emőke egy nagy lelki fröccsel kombinálva, segített rendet tenni Áron szobájában. Remélem, hogy mind a kettő hatni fog egy darabig.

Vacsorára bagel.

Este nyolc után jött Zsolt a Norci csomagjaiért és azt mondta, hogy várhatóan csütörtökön kézbesíti Norciéknak Bristolban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése