2015. október 9., péntek

Szeretünk Dömsödre menni

Ahogy Áron kitette a lábát, felkeltem. Reggeli készítés közben még a konyha kinézésén is igazgattam egy kicsit. Nagyon szeretném, ha Katika nem hátrálna ki a lakásból a hétvégi takarítás alkalmával.

Emőke hangtalanul bedobta Mannát

Elkezdtem a Dömsödi bepakolást és közben elindítottam a fűtést.

Sok nagyon jó apróság érkezett Kínából. A legjobban a notebook billentyűzetét megvilágító USB-s LED lámpának örültem.

Még egy kis pakolászás a lakásban. Mindent a hétvégi takarításért.

Délben visszavittem a Dragomár könyvet a könyvtárba. Amikor szembesültem a ténnyel, hogy nem is 12-kor, hanem csak egykor nyitnak, akkor átmentem a kínai üzletbe. Megvettem Áronnak az Emőke javasolta pamut zoknikat és az Eleven Gusto-ban megebédeltem. Mire mindevvel végeztem már kinyitott a könyvtár. Még egyszer kivettem a Lackfi: Homo hungaricus-t.

Mire hazaértem Áron is megjött a suliból és gyorsan lehordtunk mindent és indultunk.

Első állomás a TESCO. Leadtuk a PET palackokat. Csak sajtot, sört, porcukrot, Mannának nedves kaját és kenyeret vettem, miközben Áron már ki is tolatott az autóhoz.

Útközben a Gyümölcshalomnál vettem tejfölt és leveszöldségeket, majd a Szigethalmi hentesnél egy készre csomagolt csirkeaprólékot.

Az idő szomorkás, de a bázison már jó meleg van. Gyorsan mindent bepakoltunk. Manna nekiindult  a terepet bejárni.

Emőke hosszú SMS-t írt a vélt sérelmeiről.  Holnap valószínűleg részletesen válaszolok neki.

Csak egy hideg vacsora és már fekszünk is le. Abban még nincs teljes egyetértés, hogy akkor Manna kint töltse az éjszakát vagy bent. Nekem az a véleményem, hogy ezt ne mi döntsük el, hanem Manna.


A bázison szuper a hőmérséklet, nem úgy, mint Gazdagréten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése