2015. október 31., szombat

almás süti

Viszonylag időben keltünk fel. Áronnal úgy egyeztettem, hogy előbb megreggelizünk, és csak utána megyünk a piacra. 

A reggeli nagyon gazdag volt. A bagel egy nagy, magos zsemléből készült. Mellé egy szalonnás tükörtojás tejeskávé és kakaó volt. Ha ilyen tele hassal megyünk a piacra, az garancia arra, hogy alig vásárolunk a piacon valamit. Áron azt javasolta, hogy én menjek autóval és ő inkább kerékpárral követ a piacra. A bőséges reggeli ellenére vettünk tojást, füstölt tarját és szőlőt.

Emőke hívott telefonon és elmondta a nagy örömhírt, aminek Áron és én is nagyon örültem. Egy régóta dédelgetett álma valósult meg, a Gyógynövény kutatás területén fog dolgozni és ott fogja kamatoztatni és növelni a tudását. Közben távutasításokkal rendelt a Dömsödi sajtokból.

Otthon véglegesre szereltem az előszobai ülőkét. Még egy ici-pici finomításra van szükség, de azt ma még megcsinálom.

Áront főleg Leóval kommunikál, de nagy nehezen rá tudom beszélni, hogy foglalkozzon a felvételi feladatsorral is. 

Ahhoz, hogy a tegnap kapott recept alapján megsüssem az almás sütit, kellene még 20 dkg zsír.

½ 1 után indulok el, remélve, hogy a hús-hentes üzlet még nyitva van. Szerencsém volt és a ½ kiló zsír mellé vettem még egy darab oldalast is.

Közben jött Levente és a fenti bélyegező szobában kezdtek a számítógépen játszani. Nagyon határozottan kértem, hogy játszanak inkább a kertben, amíg ilyen szépen süt a nap. Ebből egy 20 perces frizbizés lett.

Amikor Levente elbúcsúzott, Áron nagyon odaadóan segédkezett az almás süti készítésében.

Vacsorára végleg kivégeztük a paradicsomos káposztát és hozzá a sült oldalasból ettünk.
Este még csapatostul becsöngettek Gulyás Laciék, aminek nagyon örültünk. A látogatásuk fő célja az volt, hogy Mónika lányuknak és párjának adjak némi útbaigazítást, hol szereltettem be az autómba a rablás hátlót, mert ők most vettek egy Ford combit és szeretnék, ha az autó tolvajok nem járnának annak ellopásában eredménnyel. 

Megmutattam a Scenicben, hogyan működik a szerkezet és megígértem, hogy Lacinak át fogom küldeni a szakműhely elérhetőségét.

Áron közben mindenkit megkínált a frissen készült almás süteménnyel, ami annyira ízlett a vendégeknek, hogy Judit rögtön el is kérte a receptjét.


Lefekvéskor Áron szeretett volna velem egy ágyban aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése