2015. október 28., szerda

Aqualand Ráckeve

Még reggel 9-re sem sikerült életet lehelni a családomba. Már Levente is megérkezett, de a Nóra nagyi még csak ott tartott, hogy amíg nem reggeliztünk, addig ne sürgessem, hogy készülődjön.

Hirtelen sütöttem hat szelet bundás kenyeret és mindenféle finomságot (kolbász, felvágott, tarja, sajt, kakaó és tejeskávé, szőlő) tálaltam az asztalra, amivel le tudtam csalni Áront és Nóra nagyit.

Levente nagyon figyelmes volt, mert nem felejtette el, hogy Áronnak is hozzon át egy fürdőnadrágot és így tíz óra után már indulhattunk. Először a Református Gyülekezeti Ház Nagytermében megrendezett Mözsi-Szabó István festőművész festmény kiállítását néztük meg. 

Nóra nagyi rendre mindig más festményt nézett, mint amiről a tárlatvezető beszélt, mert nem jól hall. 

A kiállítás és a tárlatvezetés is nagyon érdekes volt. Onnan már nem jöttünk haza, hanem egyenesen mentünk Ráckevére.

Az Aqualand-ban Nóra nagyi vendégei voltunk két diák és két nyugdíjas belépő erejéig.

A Wellness nagyon rendesen van összerakva. Az uszodarészben sikerült leúsznom negyven hosszt, ami némileg pótolta a Duna hiányát.

Áron sem unatkozott, mert Leventével, hol úszkáltak, hol labdáztak a medencében, vagy csak egyszerűen lubickoltak és kora délután behamburgereztek.

Végül, de már ½ 4 fele a hotel éttermébe mentünk, ahonnan Nóra nagyi hisztérikusan azonnal ki akart fordulni, mert, hogy az egész étterem üres volt és ő ezt jelzés értékűnek tartotta (ahova egyetlen 
vendég se tér be, az egy rossz étterem). A személyzet ezt meghallva próbálta győzködni, hogy ½ 12 és 3 óra között ez tele volt, de az ebédidőnek már vége. Végül maradtunk. 

Áron és Levente már nem voltak éhesek és így ők csak 2-2 baracklekváros palacsintát kértek. Nóra nagyi egy tárkonyos csirkeragu levest kért, amiről azt mondta, hogy ilyen finomat és ilyen nagy adagot még életében nem evett, miközben az ára nevetségesen alacsony volt. 

Én már régóta vágytam egy igazi halászlére, amit meg is kaptam. Nagyival egyre nehezebb az élet. Utána csak annyit mondott, hogy ide máskor is jöjjünk el, mert ilyen jól még Egerben sem érezte magát.

Hazafele jövet betértünk egy TESCO-ba, ahol tudtam venni 4 hamburger zsömlét, sajtot, krémsajtot, sonkát és meglepetésemre még rukkolát is.

A Gumipontban lecseréltettem a nyári gumit a téli garnitúrára, mert az időjárás fenyegetően tart arra fele, hogy bármikor eshet a hó.


Még 5 óra előtt megérkeztünk Imréhez, aki nyomban betette a notebookba a 4 GB RAM bővítést és már jöhettünk is haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése