2015. október 7., szerda

Felhasználói név és jelszó

Áronnal együtt keltem, de én 10 perccel később indultam. Vittem magammal a Dragomár könyvet is, hogy az úton ne unatkozzak. Csak a 9:05-ös buszt értem el és már a buszon rá kellett jönnöm a hülyeségemre, hogy a Dömsödi kulcsokat otthon felejtettem. Bíztam a szerencsémben, hogy Ági szabadnapos és akkor az ő kulcsával Imrével bejutunk a házba.

Fel is hívtam Ágit és mázlim volt. Azt mondta, hogy 10-kor áthozza a kulcsokat. Imrét is hívtam, hogy a buszon ülök és pár perccel  10 óra után érkezem.

A Gombasoftnál kézbe vehettem a Dell Latitude E 5410-es gépet és 3000.-ért megvettem a kis bluetooth-os hangfalat. Idáig minden klappolt, és Ági is odahozta a kulcsokat, mielőtt elindult volna dolgozni.

Sajnos a routert nem sikerült installálni, mert sehova nem volt felírva az Inviteles felhasználói név és a jelszó, ezért ezt a munkát szombatra halasztjuk.

Mielőtt elhagytuk volna a helyszínt, bementem az istállóba, lefűrészelni 1 mm-t az itthoni kis grill tekerőgombjáról és felkaptam a kis zöld kosarat, amiben a hétvégén szedett almák is diók voltak.

Imre visszavitt a boltba, illetve a buszmegállóhoz. Zitának küldtem két szép nagy piros almát.

Éppen elértem a 11:05-ös buszt, ami nem sokkal 12 óra után érkezett a Népligeti pályaudvarra.

A MOM parkban 13:00 –ra volt időpontom K. Viktorhoz, de korábban érkezve még maradt arra időm, hogy a Telekomnál tegyek 1500.- forintot a Dominó prepaid kártyámra, amit még Erdős Bélától örököltem és most az van a Dömsödi Fűtés távkapcsoló automatikájában.  Az ügyintéző lány le”aranyos”-ozott, ezért ő is kapott egy szép almát.

K. Viktornál nem töltöttem többet húsz percnél, így még időben hazaértem, hogy a brushupra átöltözzek.

Az utolsó percben estem be a brushupra. Az első fél óra dedós ismétlés volt, de a kiscsoportos foglalkozáson Larry olyan dolgot magyarázott el (will versus I am going to..), amit hiába próbálnak definiálni a tankönyvek, igazán csak az angol anyanyelvűek éreznek, hogy mikor melyiknek a használata helyes. Larry mindenkit megnyugtatott, hogy az sem nagy hiba, ha ezeket egymással felcserélve használjuk. Megvettem az English Workbook-ot, bár már régóta tudom, hogy az idegen nyelv tudása és a hozzá vásárolt tankönyvek száma közelítőleg sincs lineáris korrelációban.

Eljőve, Bori a kezembe nyomott három könyvet, amik közül az egyiket már a buszon elkezdtem olvasni.

Itthon rögtön kipróbáltam az új bluetooth-os szerzeményt, ami kiválóan működött.

Áron nem találta azt az Excel.8 segédletet, amit kinyomtattattam neki és a holnapi informatika órára kellene bevinni, ezért, most, hogy már van színes tóner a nyomtatóban, újra kinyomtattam.


Vacsorára Áron Emőkétől kapott krumplifőzeléket evett, én pedig túrós csuszát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése