2015. október 4., vasárnap

Októberi napozás

Manna kajált egy sort és utána kérte, hogy engedjem ki.

A reggeli után átmentem Zborovszky Gáborhoz. Klári kávéval és Bélis-szel fogadott. Gábortól vettem egy kis elektronikai leckét.

Még a Gabikáékhoz átmenni is volt érkezésem. Megnéztem a Gabika új szerzeményét, a bluetooth-os hangfalat, ami hasonlít az enyémre, de nem sztereó, csak monó, viszont sokkal többet tud és legalább működik, nem úgy mint az enyém és ráadásul fele annyiba került Imrénél. Ott csak 12-ig maradtam, mert láttam, hogy készülődtek ebédelni.

Az idő nagyon kellemes volt. Fél meztelenül kifeküdtem és napozva olvastam a Dragomár könyvét.

Áron azt javasolta, hogy ne is ebédeljünk a bázison, hanem inkább korábban induljunk el, mert neki még angol óra előtt lennének elintézni valói otthon.

Hívogattam Mannát, de sehol. Azután Áron is próbálkozott, de neki se jött elő. Gondoltam, akkor még szedek össze egy kis diót és később majd csak előkerül. Így is lett.

Három óra után nem sokkal, már mindent bepakolva indulhattunk hazafele.

Itthon a Mannát csak a lakásban engedtük szabadon, viszont a nyávogására reagálva kapott egy nagy adagot a csirkelevesben hazahozott aprólékból.


Áron elindult az angolórájára és nagyon feldobva jött onnan haza. Elmesélte, hogy miket tanultak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése