2015. november 24., kedd

Alvászavarok

Újabban hajnali 3 és 5 között felébredek, és nem tudok újra elaludni. Ilyenkor, ha olvasok egy órát az segít és persze reggel ennyivel később ébredek.

Így történt ma is. Fogalmam sem volt, hogy Áron és Manna mikor indultak el.

Felhívtam Ellit, hogy mikor érne rám. Holnap ¾ 2-re vár, ami nekem még éppen belefér, hogy 3-ra odaérjek a brushup-ra.

Reggelire megint kocsonya volt. Ízlett, miközben megígértem magamnak, hogy a következő hétvégén jobban fogok egy új adagot készíteni. Több fokhagymával, lassabb tűzön és sokkal tovább, sokkal puhábbra fogom főzni. Ezt egy bocsánatkérő email-ben Gabikának is meg fogom írni.

A sűrű nap közepette blog bejegyzéseket írtam, Duolingóztam és elkezdtem írni egy cikket a „Digitális  Környezet (szennyeződés)” címmel.

Áron ½ 3-ra érkezett haza és rögtön elkérte a notebook-ot, két különböző iskolai feladatra hivatkozva.

Négykor megjött Olivér és Bálint. Nagyon jó német gyakorló óránk volt. Ebben a fiúk is egyetértettek. A fiúk talán nem is tudják, hogy ez a heti egy Gyerek- Német és a másik Felnőtt- Német nekem is milyen hasznos a német tudásom kifakulása, kikopása ellen.

Megkértem Áront, hogy vigyen fel Ilinek egy tányér kocsonyát és a meghívót a családnak a vasárnapi bulira.

Vacsorára felbontottunk egy befőttes üvegbe zárt csirkeaprólék levest, amiből Mannának is jutott.
Amikor Áron levitte a postaládába a Leventének küldendő meghívót, akkor egyúttal Mannát is felhozta.

A szokásos esti vita nem vezetett eredményre, de ebben, illetve a reménytelenségében már kezdek elfáradni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése