2015. november 27., péntek

Végre péntek van

Már ébren voltam, amikor Áron készülődött indulni a suliba. Meg is beszéltük, hogy ½ 3-kor indulunk Dömsödre.

Nem sokkal később magam is felkeltem és megreggeliztem. 

Balázs hívott telefonon. Mesélt egy bonyolult lakásvásárlásról és kérte, hogy segítsek egy lombard hitelben.

Leültem megírni és a blogban közzétenni a tegnapi történéseket. Utána egy kicsit Duolingóztam.
Megpróbáltam valamelyest összerámolni a lakásban, hogy a hétvégén Katika nehogy visszariadjon a nagy rendetlenségtől.

Elindítottam Balázsnak a lombard hitelt. Bár ez egy szabad felhasználású hitel, de arra azért nagyon nyomatékosan rákérdeztek, hogy saját célra venném–e fel, mert az utóbbi időben elszaporodtak az uzsorakamatra való továbbhitelezések. Ez valóban szemét dolog.

Amikor elkezdtem bepakolni az autóba, Mannának is szóltam, hogy van-e kedve lemenni a levegőre.

Délben megettem egy nagy adag csirkelevest.

Áron időben jött haza, Mannát is felhozta, de a szobájában a rend csak egy óra múlva alakult ki annyira, hogy elindulhattunk.

A TESCO-ban nem volt sok dolgunk. Kevés PET palackot vittünk vissza. Vettünk 12 ásványvizet, Unicumot., sört, kocsonyának valót, tálcás csirkecombokat és tartós tejet, egy fej lila káposztát meg citromot. 

A vásárlásnál Áron nagyon élvezte, hogy nála van a Scan and Go pisztoly. Az utolsó tétel bevitele előtt ugyan lefagyott, de mi nem zavartattuk magunkat, mentünk fizetni. 

Még a fizetés után el kellett mennünk a vevőszolgálatra a PET cédulák leadása és az egyik kedvezmény nem akceptálása miatt. Ott azonnal elismertek 875 Ft visszatérítést, majd később 2300.- forintot.

Innen már egyenesen tűztünk Dömsödre. A kinti hőmérséklet 0C volt, de minket ½ 7-kor meleg bázis fogadott.

Manna rögtön a szabadságot választotta, én pedig egy Unikumot.

Rögtön hozzáláttam a kocsonya készítésének és Gabika tanításai szerint több fokhagymával lassabb tűzön és hosszabb ideig főztem, majd lefekvés előtt kiporciózva kitettem az istállóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése