2015. november 29., vasárnap

Áron 14 éves lett

Amint felébredtem lementem Áronhoz, mellébújtam és elsőként kívántam neki Boldog szülinapot

Utána még egy darabig együtt lustálkodtunk.

Arra ébredtem, hogy Béni jött át, visszahozta a két kocsonya tányért. Nagyon finom volt, de szerinte sok volt benne a sárgarépa és emiatt, hiába sózták édes volt. 

olyóKérte, hogy nézzem meg, mennyibe kerül egy folyóméter egyik oldalán barnára kezelt alumínium esőcsatorna, mert szerinte őt a jött-ment vállalkozók átverték.

Ma minden Áron születésnapjának a jegyében történik.

Elkészítettem a reggelit és hívtam Áront. Azonnal nem tudott elszakadni a számítógéptől, de amikor végre lejött, nagyon dicsérte a reggelit. 

A bőséges reggeli miatt az ebéd teljesen kimaradt az életünkből. Én kocsonyázkodtam és már majdnem befejeztem a reggelit, amikor Benő jött, hogy hiába várt nem jöttem. 

Gyorsan megmutattam neki, hogy milyen oldalakon találtam információt. Kétségbe volt esve, hogy az 1805 Ft/fm helyett neki 5000.- Ft/fm árat kellett kifizetnie.

Odakint hideg, de szikrázó napsütés volt.

Korán kezdtük el a pakolást, mert ½ 3-kor szerettünk volna indulni. 

Már majdnem sikerült, amikor Zoli bácsi beállított, hogy adjuk kölcsön a nagy teljesítményű sövénynyírót.

Végül 14:36-kor tudtunk csak indulni, de úgy érzem, hogy semmit nem felejtettünk ott.

Kiskunlacházán tudtam kivenni pénzt az ATM-ből és a tervezett ½ 4-kor már itthon voltunk. 

A lakás gyönyörűen ki volt takarítva és nekem csak az volt a feladatom, hogy mindent felhordjak.

Az asztal megterítéséhez, kellett volna, hogy Nóra nagyi, ahogyan ígérte 4:00-re megjöjjön és kenegesse a szendvics kenyereket vajjal. 

Áron vállalta, hogy lemegy a CBA-ba fokhagymáért és sonkáért és a kemény tojásokból vékony szeleteket készít.

½ 5-kor felmentem Ilihez, hogy kezdődne a buli.

Nóra nagyi 4 órára ígérte magát és ¾ 5-re meg is érkezett. Segített kenegetni a szendvicseket, amire utána már Emőke tette a sonka, sajt és csípős szalámi karikákat. 

Öt előtt megjött Olivér, Bálint és Ábel is.

Nagyon nekiestünk a szendvicseknek. Aki kért, annak pirítottam kenyeret, és ha akarta, akkor megfokhagymázta és akkor kapott rá kapros mustáros lazacot.

Meggyújtottuk a tortán a gyertyákat és kezdődött az ajándékok osztása. Áron nagyon örült a Dell notebooknak, amiben a Nóra nagyi keze (illetve a pénze ) is benne volt.

A kaják mindenkinek nagyon ízlettek és a fiúk, no meg Emőke utána elvonultak Áron szobájába CAPITALY-zni. Ettől kezdve megnőtt a lakás hangereje.

Ili és Nóra nagyi lassan elbúcsúztak, de a gyerekek játszottak tovább.

Még egy rövid időre átvonultunk Emőkéhez, ahol Áron és Emőke bemutatta a zongoratudásukat.
Nekem mindegyik nagyon tetszett, de érezni lehetett rajta a gyakorlás hiányát.

Amikor már Olivér és Bálint is hazaindult, Emőke pedig visszavonult, már csak Ábel maradt Áronnal. 

Elővették az újdonsült Dell notebookot és hamar megállapították, hogy ezzel nem lehet felkapaszkodni az itthoni WiFi hálózatra. Áront kértem, hogy adja ide és semmi perc alatt nagy megelégedésére felakasztottam a hálózatra.

Áron ¾ 9-kor lekísérte Ábelt és utána hozzákezdett a lefekvési ceremóniának.


Én úgy összegeztem a napot, hogy a hosszú alapos előkészület megérte, hogy egy ilyen jó szülinapi bulit tudtam szervezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése