2015. november 16., hétfő

Frigó takarítás

Áron csendesen indult el a suliba, csak annyira ébredtem fel, hogy figyelmeztessem mi az a négy dolog (ebéd-befizetési pénz, alma, élesztő, fizika segédlet), amit ne felejtsen el. Akárhogyan igyekeztem, azért a fogmosásról megfeledkezett.

Emőkének ma van az új állásában az első munkanapja.

Nem sokkal később én is felkeltem és készítettem magamnak a hazamenekített alapanyagokból reggelit.

Kilenc óra után már indultam és Mannát is próbáltam rábeszélni, hogy jöjjön velem, legalább le a szabadba, de nem volt kedve jönni.

½ 11-kor érkeztem a Dömsödi Szépséghibás boltba. A főnökkel beszéltem, aki azt mondta, kapcsoljam ki a hűtőszekrényt, hogy a szerkezetben a fagyott rész leolvadjon, és ezt próbáljam egy hajszárítóval gyorsítani a műveletet. Amikor a leolvasztás sikerült, kapcsoljam be a hűtőt, és ha akkor se működik, telefonáljak, és akkor elviszik a szervizbe.

A bázisra érve azonnal hozzákezdtem az akcióhoz. Kikapcsoltam a hűtőt, kivettem a polcokat és a három mélyhűtő fiókot, ami még tele volt élelmiszerrel. Betettem egy - a huzikából kivett - fűtőventilátort és ezzel kezdődött a házi javítás.

Amíg ez ment, megpróbáltam a három mélyhűtő fiók tartalmát a fagyasztóládába elpaterolni. Két fiók tartalma sikerrel át is került, de a harmadikból már semmi nem fér bele. Ezt át vittem Bénihez, ahol Anika vállalta az ideiglenes albérletet.

Nagy nehezen átutaltam az ETX Capital- hoz az 1700 €-t, amit ők 20 % bónusszal fognak kiegészíteni és akkor majd elkezdhetem az online kereskedést, először csak óvatosan és majd később meglátom.

Két óra elteltével, visszadugtam a Hűtőszekrény csatlakozóját a 220 V-os hálózatra és láss csodát, egyszer csak elkezdett működni a kompresszora.

Felhívtam Ágit, hogy át tudna-e jönni, elvégezni a kiürült hűtőszekrény nagytakarítását. Egy darabig vártam, de azután eldúdoltam a „Nem győztelek kis angyalom várni, várni…” nótát és magam nekiálltam a belső tér tisztításának. Betettem egy fali hőmérőt és időnként megnéztem, miként változik a 20 C hőmérséklet.

A Fagyasztóládából elővettem valamilyen megmelegíthető nyugger kaját és amikor már kiderült, hogy az székelykáposzta, akkor elindultam a Dobos ABC-be vettem néhány zsemlét és egy sütni való debrecenit, a frigó tisztításhoz pedig egy flakon mosogatószert. Amíg a többi alkatrészt (üvegpolcokat, az ajtó belső oldalára szerelhető fiókokat takarítgattam, addig a debreceni sült, a székelykáposzta pedig melegedett.

Közben rendszeresen megnéztem, hogy mit mutat a hőmérő és abban a szál szép lassan kúszott lefele.

Megettem a frissen készült ebédet, és mint aki jól végezte a dolgát, indultam hazafele. Már teljesen sötét volt és én egyre kevésbé szeretek sötétben autót vezetni.

A CBA-ban vettem Unikumot, sört, krémsajtot és főtt füstölt tarját.

Áron már nagyon várt, és mint mondta el sem tudta képzelni, hogy hol vagyok. Megmutatta, hogyan telepítették be Emőkével az akváriumot a szobájába. Én kifejtettem a nem tetszésemet, mivel ettől az egyik fiókos szekrény a fenekét (Rückwand, ahogyan az asztalosok hívják) mutatja, a szoba közepe felé a fiókokat pedig nem lehet kihúzni, mert azok közvetlenül az ágyba ütközne.

Áron elmesélte, hogy Bori néni mennyire örült a fizika segédletnek és közölte Áronnal, hogy „neked nagyon okos apukád van” (Ez itt a reklám helye J)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése