2015. november 9., hétfő

Fogadóóra

Áron reggel az ágyamhoz jött elbúcsúzni és közölte, hogy 7:11 van, nehogy izguljak, hogy későn indulna el.

Norci küldött egy Viber üzenetet, hogy Ádám valószínűleg december 17-én jön és hozza az új kütyümet.

Egy darabig még az ágyban lustálkodtam. Olvastam a Veiszer Alinda könyvet és elvégeztem a Duolingo napi penzumát.

Reggelire egy pár virslit, egy lágy tojást és tejeskávét készítettem magamnak.
Miközben írtam az utóbbi két nap blog bejegyzését, jött a postás és hozta a két megreklamált LED izzót.

A nap igazi semmit tevéssel telt el.

Délután ötre volt meghirdetve a Fogadóóra Áron iskolájában. Igyekeztem pontosan odaérni, bár ennek nem volt jelentősége, mivel a szülőket érkezési sorrendben és egyenként fogadták a tanárok, illetve tanárnők. 

A szülők között sokan zúgolódtak a hosszú várakozás miatt. Csak szerényen jegyzem meg, hogy ha lenne az iskola honlapján egy fogadóórára bejelentkezési lehetőség, mondjuk 10 perces idő intervallumokra bontva (lásd Online éttermi asztalfoglalás vagy Online színházjegy rendelésnél az üres, illetve már eladott helyek), akkor senki nem panaszkodhatna, hogy "már másfél órája itt várok."


Én először Rita néni ajtaja előtt vártam a soromra. Rita néni elmondta, hogy Áronnal nincsen különösen problémája, azon kívül, hogy szétszórt. Megmutatta az egyik matek dolgozatát, ami csak négyes lett, azon túl, hogy egy macskakaparás volt az egész, tele volt hibákkal és kihagyásokkal, miközben – ahogyan Rita néni mondta – Áron jó fejű és a matek is jól megy neki. Rita néni azt is elmondta, hogy őt bántja, hogy a szerdai úgy nevezett hetedik órán az osztályból senki nem jelenik meg a matematika felvételi előkészítő óráján, amit ő minden kötelezettség és ellenszolgáltatás nélkül tartana, ha ott valaki is az osztályból megjelenne.


A másik tanár Laci bácsi volt (kémia). Áronról jókat mondott és meg ne tudja, hogy Áron nem reálgimnáziumban tanul tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése