2016. március 19., szombat

A moci letelepítése

Áront hagytam lustálkodni, magam pedig elindultam a piacra, mert se a reggelihez, se az Áronnak ígért ebédhez (csurgatott tojásleves) nem volt elég tojás. 

Esztikét megkérdeztem, nincs-e fölösleges tejfölös doboza, mert a kicsírázott magokból palántákat kellene nevelnem. Esztike, azt mondta, itt nincs, de ha eljön érte (Őv u. 16.) akkor tudok adni, Ha 12 után jön, akkor felakasztom egy nylon zacskóban a kerítésre.

A piacról még elugrottam a csavar boltba és feltölttettem a készleteimet.

Otthon elkészítettem a reggelit és átmentem Gabikáékhoz a mociért. Elindultam vele az Őv utca 16.-ba. A tejfölös dobozok valóban ott lógtak egy nylon zacskóban a kerítésen.

Visszafele Takács Peti megállt mellettem és ellátott néhány jó tanáccsal a robogót illetően. A legjobban annak örültem, hogy megtanított, hogyan kell egyszerűen és könnyedén a mocit standard-re állítani. Peti nem csak tudta, de jó tanár módján el is tudta magyarázni. Itthon ez már elsőre sikerült. Akkor mégsem kell vennem egy oldaltámaszt.

Itthon a tejfölös poharak egy részét a fenekén kifurkáltam. Sajnos a trágyázott termőföld már elfogyott.

A moci a kert hátsó traktusában kapott helyet és ott gondosan be is takargattam.

Néhány Duolingó és a blogbejegyzés megírása és az ebéd készítése a következő feladat.

Elkezdtem készíteni az ebédet, Áron kedvére Csurgatott tojásleves és utána a serpenyős csirkecomb tepsiben készült.

Finomra sikerült az ebéd.

Délután Áron kétszer is próbálta Leventét elérni és onnan egy kis trágyát hozni a kicsírázott magok palánta neveléséhez.

Begyújtottam a cserépkályhába, mert odakint nagyon hűvösen közeledik a tavasz.


Levágtam egy adag áztatni való bélyeget és be is áztattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése