2016. március 24., csütörtök

Az Egyesült Királyságban még töpörtyű sincs

Én ébredtem előbb és Áront hagytam lustálkodni az ágyban. Szerintem az csak jót tesz a torkának.

Halkan meg is kérdeztem, hogy előbb reggelizzünk-e és utána menjünk ki a piacra, vagy hagyjam még pihenni és menjek én egyedül. Tulajdonképpen semmi mást nem kell vennem, mint egy kis liba- és sertéstöpörtyűt, mert Norci azt szeretne és egy kis Ropit, mert Janka meg azt. Már elmúlt kilenc óra, amikor hozzákezdhettem a reggeli készítéshez.

Áron csak rövid időre, a reggelizésre kelt fel és ezt jól is tette. Nagyon meg volt elégedve a felhozatallal.

Adri hívott, hogy a Samsung Experia kütyüje nem akarja felvenni a töltést. Mondtam, hogy ha péntek este elhozza, akkor megnézem.

Némi izgalommal és aggodalommal közelítek a szombat déli be check-olás elé. Nem tudom kiverni a fejemből a Brüsszelben történteket. Ha eljön az ideje és elmegyek, milyen világot hagyok itt Norcinak Emőkének és Áronnak, milyen világot az unokáimnak? Aggaszt, hogy a világ egy sötét fekete lelki mocsár felé halad egyre mélyebbre. Ma már a Manna kedvesebb lény, mint az átlagember. Mindenhol csak az irigység, a pénz, a gyűlölködés és az öldöklés.

„Oly korban éltem én e földön,
mikor az ember úgy elaljasult,
hogy önként, kéjjel ölt, nemcsak parancsra,
s míg balhitekben hitt s tajtékzott téveteg,
befonták életét vad kényszerképzetek.”
/:Radnóti Miklós: Töredék:/
az ember úgy elaljasult,életét vad kényszerképzet
Sok névnapi köszöntést kaptam.

Sokféle kicsírázott magot sikerült elültetnem egy-egy nagy tejfölös pohárba. A palántanevelés nagyon beindult.

G. Lacinak és Juditnak is ígértem néhány palántát.

Mire befejeztem az ültetéseket, Levente átjött hozzánk.


Amíg Áron és Levente fent játszottak, addig elkészítettem a kedvenc menüt. Sokzöldséges csirkeaprólék leves és a mozarellás sült csirkemell paradicsommal, mozarellával és bazsalikommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése