2016. március 21., hétfő

Az Okmányirodában fordítva ülnek a lovon

Áron azzal ébresztett, hogy fáj a torka, de mivel hőemelkedése nem volt, nem támogattam, hogy emiatt ne menjen az iskolába. Megitattam vele egy bögre langyos mézes tejet és a gyógyszeres szekrényből elővarázsoltam egy doboz C vitaminos Strepsils szopogatós torokfertőtlenítő tablettát és arra kértem, hogy 2-3 óránként szopogasson el egyet – egyet belőle.

Felkelve készítettem magamnak egy, ham and eggs-et, majd leültem megírni az elmaradt blogot.
                                                                                                                                                                                                                                  
Papíron már itt a tavasz, de a smaragdfáink még sehol nem akarnak rügyezni, pedig már nagyon cárom.

Már délelőtt túl akartam lenni a Duolingó napi adagján.

Ebédre megettem a tepsis csirkecomb utolsó adagját.

Áron még torokfájósabban jött haza a suliból, mint ahogyan reggel elment. Rögtön ágyba dugtam és közben elmentem az Okmányirodába felvenni az újonnan elkészült Személyi Igazolványát.

Ott némi nézeteltérésem volt, mert azt mondták, hogy nem mehetek be, mert 5 órakor zárnak. Erre mondtam, hogy az Interneten az áll, hogy ma 18:00 óráig van fogadó óra. Nem, - mondta az ügyeletes irodavezető -, az csak a polgármesteri hivatalra vonatkozik, az Okmányirodára nem. Erre kértem, hogy akkor most nézzük meg az Okmányiroda nyitva tartását az online oldalukon.

-           - Azt itt nem lehet,
-           - Jó, akkor arról vegyünk fel egy pár soros jegyzőkönyvet, hogy azt itt nem lehet,
-           - Na jó akkor odamegyünk egy munkaállomáshoz és megnézzük.
-           - Elnézését kérjük, valamilyen technikai hiba miatt valóban rosszul jelent meg az Okmányiroda nyitva tartása, de most már valóban zárva van.
-           - nem probléma, akkor nyissák ki.

Ez nagyon nem tetszett nekik, de egy munkaállomást kinyitottak és kiadták Áron új személyi igazolványát. Azt gondolom, hogy fordítva ülnek a lovon. Ők az adófizetők pénzéből azért vannak, hogy az állampolgár ügyes-bajos dolgait elintézzék, de ezt még nem érzik át teljesen.

Hazatérve bevásároltam a CBA-ban (csirkemell, paradicsom, mozarella és egyebek).

Mannát többször is hívtam. Minden alkalommal előjött, dörgölödtzött és közölte, hogy még nem szeretne hazamenni.

Elkezdtem készíteni a paradicsomos, mozarellás csirkemellet. Emőkének szóltam, hogy ½ óra múlva vacsora.
Amikor elkészült a vacsora, Áronnak bevittem egy tálcán. Az ő itala mézes tej volt.


Emőkével a vacsora közben fröccsöztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése