2016. március 23., szerda

Áron gyógyuljon meg

Reggel bekapcsoltam a Dömsödi fűtést, mivel úgy ítéltem, hogy annak nincs akadálya, hogy ott töltsük ezt a két napot.

Áron rendesen átaludta az éjszakát, de amikor reggel odabújt hozzám éreztem, hogy lázas. Megmérte és 37,5 C, amitől kissé megijedtem és ez lehet, hogy keresztülhúzza a Dömsödre utazást, és ha romlik az állapota, akkor a szombati repülést is. Áron azzal nyugtatgatott, hogy a láz, az egészséges és arra szolgál, hogy legyőzze a betegséget, de ez nem nyugtatott meg engem.

Egy órával később, már csak 37,2 C.

Hál' Istennek a reggeli étvágya kitűnő volt. Négy tojásból hagymás szalonnás rántotta, rajta metélt ujjhagyma, mellé paradicsom, cékla és hozzá egy nagy bögre mézes tej.

Vettem a Gearbest-en egy palack kitöltőt (Universal dispenser cap).

Végül mégis úgy döntöttünk, hogy letűzünk Dömsödre. Áronnak az volt a véleménye, hogy az ottani levegőn gyorsabban fog gyógyulni. Nem tudom, hogy miből gondolta, hogy ő kimehet a levegőre, de elindultunk.

Emőke lányom névnapi kosarát inkább a Katikánál hagytam, mintsem az ajtaja kilincsén. Szerintem így is fog örülni neki.

Manna első szóra (Dömsöd) bevonult a hordozókájába.

A TESCO-nál Áron nem jöhetett ki az autóból, egyedül mentem bevásárolni. Majdnem annyit sikerült költenem, mintha mindvégig étteremben ettünk volna, bár én sokkal tartalmasabb kajákat terveztem.

A TESCO-ban messzi éghajlatra küldtem egy eladót, aki nem volt készséges egy filézett csirkemell felszeletelésében, csak annyit mondott, hogy a vitrinekben van felszeletelve is, de az dupla annyiba kerül.
Megmondtam neki pontosan, hogy hova menjen.

A Dömsödi CBA-ban vettem még tejszínt és fehérbort a sikeres csirkemell szeletekhez.

Gulyás Lacitól kértem még egy kis nyúl trágyát és neki is fogol padlizsán palántákat készíteni a kicsírázott magokból.

A bázison már jó meleg volt, de azért fent a bélyegező szobában külön begyújtottam a Jancsi kályhába.

Lent megnéztem, hogy melyik mag csíráztatásához kell még nedvesíteni a szalvétákat.

A cserepes bazsalikomot elültettem közel a szőlőhöz. Áron nem örült ennek, mert szerinte elveszi a szőlőtől a tápanyagot.


Hat órakor megmelegítettem egy mélyhűtött csülkös bablevest vacsora gyanánt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése