2016. március 29., kedd

A ruha adomány

Úgy néz ki, hogy reggelre minden panaszom elmúlt. Úgy döntöttem, hogy jobban oda fogok figyelni magamra, de azt nem hagyom, hogy a pánik eluralkodjon rajtam.

Az is lehet – gondoltam -, hogy a húsvéti locsolkodások pálinkái okozták a problémát.

Szűkös reggeli után folytattam a bélyegek áztatását és a lepréselését. Délelőtt átvittem G. Lacinak a szemüvegére a szilikon cimpákat. Először csak Anna fogadott, de azután megjött Laci is.

Mielőtt meglátogattam volna Juditot és Leventét, hazamentem az Emőke használt ruhás zsákjáért.  Bementem Juditékhoz, Leventének pedig odaadtam a kocsi kulcsot, hogy vegye ki a zsákot és egy biciklin tolja be, mert elég nehéz. Judit megnézte a ruhákat és már sorolta is, hogy melyiket ki fogja kapni.

Főzött egy finom kávét és hozzá süteménnyel kínált. Közben Levente megcsinált egy Duolingót. Utána sakkoztunk. Kérte, hogy most lehessen ő a világos és sötéttel is adjak egy huszár előnyt. Nagyon meg kellett küzdenem ellene, de végül nyertem.


Késő délutánra már teljesen normális mederben ment minden, de azért az alkohol bevitellel még óvatosan bántam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése