2016. március 13., vasárnap

Áron Internet függő

Áront csak azzal tudtam lehívni a lustálkodásból, hogy „kész a reggeli”.

Reggeli után elkezdtem összeszerelni a mini melegházat. Áron egyfolytában lógott az Interneten.

Én még vasárnap elmentem a piaci cukrászdába, hogy vegyek a holnapi ebédhez Dömsödi krémest.

Délelőtt egy órát töltöttem Gabikáéknál. Peti segített kiválasztani egy megvételre érdemes Aprilia robogót.

Amint hazaértem felvettem az eladóval az SMS kapcsolatot, de választ nem kaptam.

Közben persze nem feledkeztem Áronról sem. Feltettem a sok zöldséges csirkeaprólékot főni, de Áron nem volt vevő rá. Inkább átment Leventéékhez játszani, de annyira, hogy késő délután át kellett, hogy menjek érte.

Judit készített egy finom, de kímélő kávét, mert már hat óra fele járt az idő. Ott játszottam egy parti tanácskozási játszmát (az ellenfelek Levente és Áron volt.) A játszmát nagy nehezen megnyertem és elindultunk hazafelé.

A Duolingóból elvégeztem a napi penzumot, sőt még egy picit többet is.

Áront este nyolc és tíz óra között próbáltam rávenni, hogy szakadjon le az Internetről és kezdje el a lefekvési ceremóniát. Igazat adott, de inkább megvárta, hogy én pukkadok ki és lefekszem.


Nem sokkal éjfél után arra ébredtem, hogy Áronnál még világít a számítógép. Átmentem és kértem, hogy azonnal kapcsolja ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése