2016. március 9., szerda

Okmányok házi ellenőrzése

Áron befejezte a betegszabadságát és úgy indult el az iskolába, hogy arra fel sem ébredtem.

Reggelire csak egy szelet kenyeret szalámival és egy lágy tojást ettem.

A Duolingózást nem vittem túlzásba és a napi vállalásnak csak a töredékét végeztem el.

A nagymosás mellett egy külön tálban mostam ki a Dömsödön összesározott fekete nadrágot.

Ajánlott küldemény miatt mentem le a postára. Egy kis csomag jött Kínából. Először értetlenül álltam a tartalma előtt, mert a 10 darab szivargyújtós töltő csatlakozóra egyáltalán nem volt szükségem, azután lassan beugrott, hogy ezt az Imrének hozattam a boltjába.

Kiváltottam az április 2-án kezdődő szurikhoz az injekciókat és lassan kezdtem készülődni a Brushupra.

Ma Mannás brushup volt, mert Gerry csak minden második szerdán tud feljönni Győrből Budapestre. Sajnos ez egy kezdő csoport, de ártani nem ártott, annak ellenére, hogy Manna kérte, engedjük érvényesülni a kezdőket. Az olvasó csoportot is élveztem.

Norci írt Viberen, hogy figyeljek oda, hogy Áronnak meglegyen a kék EU Egészségügyi kártyája és, hogy érvényes legyen.


Azonnal megnéztem, mind a kettőnké lejárt 10 éve. Gondoltam, akkor már megnézem a személyi igazolványát is, mert az lesz az útlevél a Bristolba utazásához. Még jó hogy megnéztem, mert 2015. nov. 29-én az is lejárt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése