2016. március 11., péntek

Érkezés Dömsödre

Áron a suliba menet megígérte, hogy ½ 3-ra haza fog érni.

Felkelve megnéztem a szobáját, de azt nem hagyhattuk itt ilyen állapotban, mert, akkor sose jövünk jó érzéssel haza.

Az idő tavaszias, de ennek ellenére bekapcsoltam a Dömsödi fűtést.


Az én dolgom a pakolás volt. Négy napos hétvégére kellett felkészülnünk.

Emőke még lábadozik és ezért szóba se jöhet, hogy velünk töltse ezt a négy napos ünnepet.

Amire Áron hazaért, Manna is meglett.


Hamar sikerült elindulnunk. A TESCO-ban minden frissen kapott utalvány és kupont beváltottunk.

Az érkezés este hatra sikerült, de mindenki örömmel vette az akadályt. Manna kiment csavarogni, Áron bekapcsolta a számítógépet, én pedig gondosan berámoltam, mindent a hűtőbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése