2016. április 3., vasárnap

Juditék napelemes rendszere

Idejében keltem, mert Berni 10-re jön angol órára.

Az első az utálatos injekció, de hamar túl leszek rajta.

Gyorsan összedobtam egy reggelit és összekészítettem az egyik szabaddá tett asztalon az angol óra cuccait. Berni ¾ 10-kor írt egy rövid kérdő üzenetet, hogy akkor délelőtt jöjjön vagy délután? Visszaírtam, hogy ahogyan megbeszéltük délelőtt 10-re jöjjön. Na, ez is jól kezdődik. Megérdemelné, hogy pontban 11-kor azt mondjam, hogy végeztünk, de nem teszem.

Áron még nem tud teljesen elszakadni Leótól. Még fel sem öltözött, de már Skype-on csevegnek.

Az első angol órát Bernivel jónak találtam. Végül 12-ig tartott.

Utána átmentem Leventéékhez és megnéztem az újonnan felszerelt napelemes rendszerüket. Szerintem nagyon korrekt módon került felszerelésre. Juditék invertere modernebb, mint a mienk, mert online bárhonnan lehet követni a teljesítmény adatokat. Amikor majd megyünk a tengerpartra együtt nyaralni, akkor ki is fogjuk próbálni.

Juditnak is vittem smaragdfa magot és megbeszéltük a csíráztatásának a technikáját. Juditnak sokkal nagyobb gyakorlata van ebben, mint nekem.

Judit kínált kávéval és süteményekkel. A kávét elfogadtam, de a süteményre azt mondtam, hogy mivel Áronnak is tiltani szoktam, hogy ebéd előtt besütizzen, azt köszönöm, de nem kérem. Erre Judit becsomagolt belőle néhány darabot.

Visszatérve Áront kértem, hogy most már szálljon le az Internetről és menjünk el a közeli étterembe ebédelni.
Vittük a sakk készletet, mert tudtuk, hogy a frissen sültekre várni kell majd. Vártunk is jó sokat és közben sakkoztunk. Áron rántott sajtot rendelt hasábburgonyával és tartármártással, én pedig sült hekket petrezselymes burgonyával, salátával, tartármártással.

Ez jó döntésnek bizonyult, hogy a csonka hétvégét nem töltöttem bevásárlással és főzés-sütéssel. A kaja nagyon jóízű volt és olyan nagy adag, hogy abból még vacsorára is tudtunk hazahozni.

Visszatérve a bázisra én nagy locsolásba kezdtem, Áronhoz pedig átjött Levente és a fenti szobában játszottak.

Mannát már egy ideje nem engedtük ki, mert ötkor indulnunk kell Budapestre. Áronnak ma angolja kezdődik hatkor és holnap suli.

Áront a Kaptárkő utcánál kitettem, csak néhány percet késett az angolról. A felcipekedéskor Mannát szélnek eresztettem.

Áron ½ 9-kor ért haza és elment fürdeni, én pedig lementem Mannuskáért és csak utána vacsoráztunk.  Én a becsomagolt hekket ettem, Áron pedig (mint egy herceg), a fürdőkádban tálcán kérte a tarjás, sajtos meleg szendvicset.