2016. április 27., szerda

Meglátogatjuk Nóra nagyit a János kórházban

Áron 7:25-kor indult el a suliba. A fogkeféje tök száraz.

Reggelire egy ham and eggs-et készítettem, mellé tejeskávé.

Az idő téliesen hideg, mellé fúj a szél és szemerkél az eső. Ennek ellenére levittem egy palack vizet a smaragdfára és felhoztam Mannát. Nem sokat kellett hívogatnom, mert ő is jobban szeret a zöld székben szunyókálni, mint ebben a szeles hideg időben ázni, fázni.

Többször próbáltam hívni Rogán-t, mielőtt elindultam volna a János kórházba Nóra nagyit meglátogatni, de nem vette fel a telefonját.

Úgy gondoltam, hogy a legjobb, ha a 8-as busszal és az 59-es villamossal közelítem meg a János kórházat.

Útközben még többször próbálkoztam elérni Rogánt telefonon, és amikor végre sikerült, akkor gyorsan közöltem vele a címet, amit a taxi sofőrnek mondania kell: János Kórház.  Azt már csak utána, hogy 5. épület II. emelet 22. Én pedig ott fogom várni.

A kórterembe érve közölték, hogy a nagyit elvitték Röntgenre, üljek le és várjam meg.

Először Rogán és Sashka érkeztek meg, majd kisvártatva Nóra nagyit is meghozták. Szegény nagyon elgyötört volt, mert mint mondta, a vizsgálat szörnyű volt. Mindennek ellenére nagyon örült a látogatásnak.

Körülbelül egy fél órát voltunk nála, majd elbúcsúztunk.

Sashka panaszkodott, hogy a szállodának nevezett helyen nagyon gyér volt a reggeli és ezért nagyon éhes. Rogánnal és Sashkával az 59-es villamossal mentünk a Hegyvidéki Üzletközpontba, ahol bevittem őket Baji Feri N’Pasta nevű éttermébe, ahol mind a hárman finomat ebédeltünk.

Utána feltettem őket az 59-es villamosra, azzal, hogy a Moszkván (mai nevén Széll Kálmán téren) szálljanak át a 6-os villamosra, ami egyenesen elviszi őket a Szállóba (Oktogon tér), majd végleg elbúcsúztam tőlük azzal, hogy jövőre Áronnal meglátogatjuk őket Liverpoolban.

Egy kicsit megkönnyebbültem, hogy sikerült ezt a tíz napjukat úgy megszerveznem, hogy nagyon jól érezzék magukat.

Én a 110-es és 8-as busszal jöttem haza, de mivel alulöltözött voltam, mire hazaértem, egy kicsit átfáztam.

A brushupot ma ellógtam ugyan, viszont egy forró tea mellett tisztességgel elvégeztem a Duolingó mai adagját, sőt Berninek átküldtem Phrasal Verb-ekről egy jól tanulható anyagot, hogy az ő élete se legyen könnyebb.

Amikor Áron hazajött, odaadtam a neki érkezett levelet, miszerint a Kosztolányi Dezső gimnáziumba nem vették volna fel, de ez már annyira nem izgatta, mert az Apáczaiban be volt biztosítva.

A rossz idő ellenére lement egy picit mozogni és levegőzni. Később, amikor feljött, azt kértem, hogy csak azután legyen a neten szabad foglalkozás, miután megcsinált 50 XP pontot a Duolingón.

Manna nagyon nyávogott, hogy le szeretne menni, gondoltam, hogy amikor megyek a CBA-ba valamilyen vacsora alapanyagért, akkor együtt megyünk.

Nagyon hideg szeles idő volt, de ő csavarogni szeretne. Vettem császár szalonnát, debrecenit, retket és cipót. Amikor visszafele jöttem Manna köszöntött, de csak tisztes távolságból és közölte: „ én még maradok egy kicsit.”

Vacsorára megsütöttem egy-egy szelet főtt-füstölt császárszalonnát és hozzá retek, fehérkenyér és aktivia.