2016. április 9., szombat

lakoma

Reggel hatkor ébresztő, takarítás és ágyneműcsere.

Apertíf gyanánt kaptam egy Voltarent a seggembe.

40 órai éheztetés után, végre megjön a reggeli. Két kifli, egy kávéskanálnyi vaj, egy lapsajt és 2 dcl kakaó.

Úgy ettem, mintha egy lakomát ennék.

A kisvízit is hozott némi jó hírt: lehet, hogy már hétfőn eltávolítják a katétert.

Kicsit megint sikerült aludnom.

Délben meghozták a várva várt ebédet. A leves felejthető volt, de nem is baj, mert Adri küldött egy SMS-t, hogy holnap fog behozni zöldséges csirkenyaklevest.

A spenót viszont a virslivel ízlett. Utána kivi.

Feri is telefonált, hogy ugye túl lehetett élni a műtétet. Úgy látszik, közeleg a hétvége, mert már csak ketten vagyunk a négyágyas szobában.

Felhívtam Nóra nagyit és beszámoltam neki a fejleményekről.Az esti  vizitnél azt mondta doktor úr, hogy holnap megszabadítanak a katétertől. Kérdeztem tőle, hogy az mennyire kellemetlen művelet, de csak annyit mondott, hogy egy megkönnyebbülés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése