2016. április 28., csütörtök

Újra miénk a bázis

Áronnal és Emőkével is megbeszéltem, hogy ma indulnék Dömsödre és kértem, hogy Áron holnap a suli után jöjjön utánam.

Az éjjel előjött a hipochondriám, ezért felpolcoltam a lábam és reggel felhívtam a Berenics doktornőt, hogy szeretném, ha ránézne.

Reggelire megmelegítettem azt a sült császárszalonnát, amit Áron tegnap félbehagyott. Azután már 9:30-kor indultam.

A doktornő alaposan megvizsgálta, hogy indokoltak-e a szorongásaim, majd vért vett le, hogy lássa mekkora a jelenlegi INR értéke.

Megnyugodva jöttem el.

Otthon igyekeztem mindent összepakolni. Manna is szó nélkül vette az akadályt és bebújt a hordozókájába.

A TESCO-ban sok mindent vásároltam a hosszú hétvégére és kíváncsian mentem, hogy vajon mit hagytak hátra a vendégeim.

Meglepően nagy rend volt a bázison. Legelőször a lecsapódott fázist kapcsoltam vissza, amitől a mosógép újra beindult. Ezután már a fűtést is be tudtam kapcsolni, mert az is ezen a fázison ment.

Manna azonnal bejárta a birodalmát, én pedig gyorsan bekaptam egy unikumot és begyújtottam a cserépkályhába, mert odakint visszajött a tél.

Mindent berámoltam az autóból, kiteregettem a lefutott mosást és elvégeztem a mai Duolingót.

Ahova csak nyúltam, megállapítottam, hogy Rogán és csapata mintaszerűen hagyták hátra a házat.


Lefekvés előtt hívogattam Mannát, de hiába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése