2017. április 29., szombat

A fiókos szekrény


Reggel ½ 6-kor ébredtem. Áront nem keltem fel, de azért jó lenne délelőtt elindulni.

Áront már 7 és 8 óra között többször ébresztgettem és kértem, hogy a számítógépet tegye az autóba. Halogatta, halogatta, végül nekem 11 órakor el kellett indulnom, hogy még 12 előtt odaérjek a YISK-be Dunaharasztiba a hiányzó fiók előlapért.

Mannával elindultunk és még pont a zárás előtt be tudtam lépni a YISK-be és mivel a számla is nálam volt, kiadták a hiányzó fiók előlapot.

Közben Tibcsi telefonált, hogy megérkezett a voltmérő és örült neki. Beszámolt a Moldova György meghívásáról.

½ 1-kor már Dömsödön voltunk. Nem volt kedvem egyedül a piacra menni. Magamnak majd összeeszkábálok valami ennivalót.

Manna rögtön birtokba vette a területet, hiszen itt is minden az övé.

Először bekapcsoltam a fűtést, mert a házban csak 18° C volt, majd elkezdtem összeszerelni a fiókokat.

Az idő odakint olyan felemás. A nap csak néha süt, de inkább azt sem. Úgy látom, hogy ebből nem lesz meg a hagyományos május elsejei Duna átúszás.

Főzőcske helyett elmentem a kukacosba és ettem egy finom ponty halászlét.

Délután Levi jött, hogy szívesen elmenne Áronnal focizni, de mondtam, hogy Áron nincs itt, viszont odaadtam neki a Pongónak szánt csontokat.

Egy kis délutáni pihenő után folytattam a fiókszerelést, majd átsétáltam Judithoz. A paradicsompalántái még nem voltak érettek ahhoz, hogy elhozzam.
A fiókos szekrény elkészült. Igaz, hogy észre sem vettem, hogy közben elmúlt éjjel két óra és ¼ 3 mire lefekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése