2017. április 14., péntek

Hűvös az április


Én nyolc körül keltem és reggeliztem, de egyedül, mert Áronnak még 10-ig kedve volt lustálkodni. Neki akkor készítettem el a reggelijét. Még visszabújt volna az ágyába, ha nem jön Levente és hívta focizni. Gyorsan felkapott magára valamit és már mentek is.

Hűvös van, de a nap néha kisüt és olyankor tudok gyönyörködni a kertben. A smaragdfa levelei néhol már 3-4 centiméteresek.

11-kor odatettem az ebédet főni. Úgy döntöttem, hogy ma nem böjtölünk és brokkoli krémleves, majd körömpörkölt lesz az ebéd.

A köröm pörkölthöz nem volt elegendő krumpli, ezért  Huber úrtól kellett néhány szem krumplit kölcsön kérnem.

Kicsit későn lett kész az ebéd, de nagyon megérte.

Áron oda volt mind a brokkoli krémlevestől, mind a körömpörkölttől. Azt mondta, hogy a brokkoli krémlevesből vigyünk egy kicsit Emőkének is.

Ebéd után egy kis vita kerekedett abból, hogy mielőtt elkezd Internetezni, előtte legyen meg az 50 XP pont.

Nagy örömömre, ma be se kapcsoltuk a TV-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése