2017. április 11., kedd

A notebook félretéve


 

Reggel már félhatkor felébredtem, és ha nem is dobott ki az ágy, de nem tudtam tovább aludni.

Megírtam a tegnapi nap történéseit és figyeltem, hogy Áron mikor és hogyan indul el a suliba.

Reggeli után, először rendbe tettem az IGO-t a kütyümön. A javításban sokat segített Béla, azután én is elindultam a CHS-be, hogy megvegyem a HS 100-as TPLINK Plug in-t (Okos dugalj). Nagyon nehezen találtam oda, még IGO segítséggel is, de végül meglett. Sajnos a készletük kifogyott, de május elején már érkezik az új szállítmány.

Mire hazaértem már Áron is otthon volt.              

Hiába tettem el tegnap este a notebookot, ő elővette. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem dugtam el, de abban bíztam, hogy a szándékomat tiszteletben tartja. Ma majd egy erősebb lépést fogok tenni.

Beszámolt az iskolában tartott két előadásról és hozott egy érdekes matematikai feladatot. A feladat nem volt ördöngösség, de a megoldása sziszifuszi munkát igényelt. Megoldottam és átküldtem neki email-ben, hogy bármikor elő tudja venni.

A K&H-nál azt mondták Áronnak, hogy néhány napon belül bemehet az új NetBanking kártyájáért.

Az Internetezéssel megint probléma volt, mert Áron nem tett eleget annak a minimális kérésnek, hogy előbb csináljon 50 XP-t a duolingón és csak utána Internetezzen.

A rakott krumpliból csak egyedül vacsoráztam, mert se Emőke, se Áron nem kattantak rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése