2017. április 24., hétfő

zöldséges sült csirkecomb


Reggeli után elkezdtem pakolni. Manna ilyenkor már nem mehet ki. Azt terveztem, hogy hazafele bemegyünk a YISK-be, hogy lerendezzük a kis fiókos szekrény reklamációját, de az ügyintéző telefonon azt mondta, hogy a számla nélkül semmit nem tud intézni, az pedig Budapesten van.

Csak délben indultunk el.

Itthon miután mindent felhordtam, azonnal elkezdtem keresni a YISK számlát és be is tettem a kis zöld kosárba, nehogy legközelebb elfelejtsem vinni.

Emőkének átvittem a neki hozott egy doboz kapirgálós tojást, de azt mondta, hogy még a régi adagból van.

Lementem a házi orvosi rendelőbe felíratni Fraxiparin-t, mert az időközben elfogyott és rögtön ki is váltottam.

A CBA-ban vásároltam három nagy csirkecombot és egy zacskó mirelit zöldség keveréket.

Este a comboknak lefejtettem a bőrét és felkockázva kisütöttem töpörtyűnek. A combokat, miután jól befűszereztem odatettem a serpenyőbe (Emőke nem preferálja a fritőzt) sülni és amikor már mind a két oldala pirospozsgás lett, rázúdítottam a zöldség keveréket.

Nagy nehezen összeszedtem a családom és hárman nekiültünk lakomázni. A sült zöldséges csirke mellé céklát és sajátkészítésű fokhagymás majonézt tálaltam. Mindenkinek nagyon ízlett. Áron málnaszörpöt, Emőke meg én sört ittunk hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése