2017. április 20., csütörtök

Jármű követő rendszer


Ébredéskor csak remélni tudtam, hogy Áron elindult, hiszen ma „0”-ik órája van.

Felhívtam az e-mobi-t, hogy érdeklődjek, hol tart a villanyautóra megigényelt állami támogatásom. Megnyugtattak, hogy elfogadták és az erről szóló okiratot a jövő hét közepén meg fogom postán kapni.

Még egy kicsit kotorásztam a használt lakóautók között a neten, de olyant, amelyik a korának, a felszereltségnek és az állapotának megfelelő árú, nem találtam.

Felhívott a Sky Shield Magyarország Kft-től a Marketing Manager és részletesen ismertette a NISSAN Leaf-be installálható járműkövető rendszert és megígérte, hogy egy részletes leírást a neten is át fog küldeni. A szerkezet egy lopás gátló funkcióját helyettesítendő. Az ára beszereléssel együtt egyszeri 32.000.- Ft és a netes szolgáltatás hozzá 2.000.- Ft/hó.

Katika zeller levest hozott.

Amikor Áron hazaért, próbáltam rávenni egy kis tanulásra, de nem sok sikerrel, pedig ő is tudta, hogy holnap kisdolgozatot fognak írni angolból.

Este 11-kor már kértem, hogy kapcsolja ki a számítógépet, mosson fogat és feküdjön le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése