2017. április 17., hétfő

locsolkodás


Reggel, ha már nem lehet itt, SMS-ben kívántunk a lánynak Kellemes Húsvéti Ünnepeket.

Utána én reggeli nélkül kezdtem készülődni a locsolkodáshoz. Áronnak ugyanúgy nem volt kedve velem tartani, mint tegnap a húsvéti miséhez. Ő nem hagyomány tisztelő és ez egy marhaság, ezért inkább alszik még egy picit. (már ½ 10 van).

Legelőszőr Béniékhez mentem Anikát meglocsolni. Ott visszafogottan csak egy kupica pálinkát fogadtam el, és ha már éppen reggeliztek, velük tartottam.

Utána Juditot  locsoltam meg, de oda Pongónak is vittem húsvéti ajándék gyanánt egy nagy csontot a főtt csülökből.

Onnan Levivel mentem át Gulyásékhoz. Meglocsoltuk G. Juditot és Annát, Lacinak pedig vittem egy kis húsvéti ajándékot.

Takács Gabika volt a következő állomás, de ott már visszafogtam magam evés-ivás tekintetében is.

Itthon elkezdtem összeépíteni a digitális órát.

Amikor Levi átjött Áronért, még Levinek is megmutattam, hogy hol tartok és nagyon tetszett neki a történet.

Ötkor elmentek focizni és Áron csak annyit mondott, hogy este nyolc előtt haza fog jönni.

Én az egyik nyákkal voltam elfoglalva. Minden alkatrészt, amit tudtam, beforrasztottam. Azt, hogy a LED-eknek és az elkók-nak melyik a + lába, azt megkérdeztem a Facebook Messengerén Lacitól. Csak néhány apró részlet maradt, amit viszont meg kell konzultálnom vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése