2017. április 6., csütörtök

A ZTE betört képernyője


Áron valószínűleg időben elindult, de ezt csak gondolom, mert a szobájában nagy kupit hagyott. Az ágyán megtaláltam a ZTE kütyüjét betört képernyővel. Nagyon bántott, hogy így vigyáz a cuccaira. Beírtam neki a wifi jelszót és láttam, hogy simán felmegy a netre.

Katika spenótot hozott kemény tojással sültszalonnás tört krumplival.

Kókáról telefonált az Önkormányzati ügyintéző, lehet, hogy összehoz valakivel, aki az ingatlan rendbe hozását elvállalja.

Délelőtt próbáltam online sakkozni, de nem ment, vagy csak nagyon erős játékosokkal sorsolt össze a rendszer.

Áron nem sokkal négy előtt ért haza, de rögtön le is ment focizni, mert mint mondta a napirendje szerint még nem jött el a tanulás ideje. Később egy kicsit tanult, majd hétkor leült  a számítógép elé.

Emőke átjött, hozott a fokhagymás túróból, és megtartotta szokásos esti helyzetfelmérő vizitjét (hol van Manna? van-e neki kikészítve ivóvíz? Hogy néz ki Áron szobája? Tanult-e délután? Bevettem-e gyógyszert? készítettem-e Béres csepp koktélt magamnak? Stb.) Este még lementem a CBA-ba. Vettem pörcöt, fonott kenyeret és egy doboz narancslevet Áronnak.

Áront csak jóval tíz óra után sikerült az ágyába tessékelnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése