2017. április 26., szerda

Több Internet, kevesebb tanulás


Reggeli után felhívtam a doktor urat, hogy részint letelt a tíz nap, másrészt majdnem elfogyott az általa felírt két antibiotikum. Azt mondta, kérjek egy időpontot a magánrendelőjében a helicobacter kiírtását ellenőrző UTB tesztre. Ez meg is történt. Most pénteken reggel kell 7:10-kor éhgyomorra megjelennem a Fehérvári úti rendelőjében.

Itthon próbáltam összerakni az életünket.

Katika egy tejfölös bablevest hozott ebédre, amit az utolsó cseppig meg is ettem.

Áron már 3-kor hazaért és nekem csak ¾ ötkor kellett elindulnom az MTA filmklubba.

Először az iránt érdeklődtem, hogy ma mi említésre méltó volt a suliban. A matekból az elsőfokú egy ismeretlenes egyenlettel és az abszolút érték fogalmával foglalkoztak, egyébként semmi érdekes nem történt.

Sajnos csak az @Naplóból értesültem, hogy Kémiából beszedte a negyedik 1-est és az első óráról 4 percet késett. A kedvenc tantárgyából, a kémiából már bukásra áll és a sok késés miatt a magatartás jegye is egyre romlik. Az osztályban még egy tanuló van a 34-ből, akinek az átlaga rosszabb, mint az Ároné. Ha most nem lépek valamit, akkor nagy baj lesz.

3-kor egyébként azonnal leült a számítógép elé és skype-olt.

Kérdeztem, hogy nincs-e kedve velem jönni az MTA filmvetítésre, ahol az 1566-os Szigetvár ostromáról szól egy 26 perces film. Neki nincs kedve, mert az biztosan nagyon unalmas. Egyebekben érettségi tétel Zrínyi Miklós: A szigeti veszedelem.

A film és az utána következő beszélgetések a film rendezőjével és a történészekkel nagyon érdekes volt.

Amikor hazajöttem, Áron még nagy buzgón az Interneten lógott és skype-olt a Leóval.

Lementem a CBA-ba és a tervezett kolbászos, tojásos lecsóhoz vettem alapanyagokat.

Amikor a vacsora kész lett, Emőke még nem volt otthon, mert valószínűleg népi táncolt.

A készen vett lecsónak nem olyan finom az íze, mint a frissen készítettnek, de egy kis dinsztelt hagymával, füstölt szalonnával, lecsókolbásszal és a végén belekevert tojással feljavítva egész jó lett.

Áronnal még a lefekvés előtt volt egy kis vitám.

Emőke megjött a néptáncból, de nem evett a lecsóból, mert neki már késő volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése