2017. április 30., vasárnap

A villanybojler projekt



Már majdnem ½ 10 volt mire felébredtem. Gyorsan összekaptam magam, mert Judit tegnap azt mondta, ha 10-re átmegyek érte, akkor elmehetünk együtt Pergel úrhoz, aki majd elvállalja a 80 literes bojler rákötését az éjszakai áramra.

Hamar odaértünk és én elmondtam Pergel úrnak, hogy mit szeretnék. Azt mondta menjünk a helyszínre és mire odaérünk, ő is ott lesz.

Nagyon felpörögtek az események. Juditot hazavittem és ott kitettem, kérte, hogy ebédeljek náluk, 1-kor várnak. Mire én is hazaértem, már Pergel úr várt a kapuban, mindent megnézett és abban maradtunk, hogy jövő szombaton ½ 9-kor elkezdi a munkát. Mielőtt elbúcsúzott, még segített kivenni a bojlert az autóból.

Juditnál nagyon finom volt az ebéd. Ebéd után egy kicsit foglalkoztam Leventével. Átnéztük a fizika feladatait. Szerintem nagyon jó könyvből tanulnak. Elmagyaráztam azt a részt, amiből dolgozatot fognak írni.

Hazatérve hozzáláttam a bojler helyének előkészítéséhez. Este nyolcra el is készültem, ha holnap át tudom hívni Feri bácsit, akkor fel is tudjuk akasztani a bojlert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése