2017. április 27., csütörtök

Fa reluxa reklamáció az IKEÁ-ban


Áron figyelt a „0”-ik órára és időben elindult. Még tegnap este kértem, hogy a kádat, amiben benne hagyta a fürdővizet, azt leengedés után súrolja ki. Ez elmaradt.

Reggelire a maradék lecsóból melegítettem magamnak egy kis tányérral.

Végre sikerült időpontot kapnom a Renault karosszéria műhelyében. Május 2.-án tudják fogadni a Scenicet. Ez egy keddi nap és remélem, hogy csütörtökön délután, de legkésőbb péntek délelőtt, már el is hozhatom az autót.

Megjött az Állami támogatási okirat, amit ma ki is viszek a Bencsik úrnak a NISSAN Gablini-hoz. Emőkével mentem, be is mutattam őket egymásnak és megnéztünk egy LEAF-et feketében. S, ha már erre jártunk, akkor bevittük a fa reluxát az IKEA-ba, hogy nézzék meg, mitől nem old ki a leeresztő fék. Udvarias, türelmes, hozzáértő kiszolgálás. Semmi perc alatt megállapították a hibát. Kijavították és kinyomtattak hozzá egy szerelési utasítást.

Örömünkben, hogy mindent sikerült elintéznünk bekaptunk egy-egy IKEA fagylaltot.

Hazaérve felhoztuk Mannát, mert már kezdett szemerkélni az eső.

Itthon azonnal nekiláttam a felszerelésnek. A szerelés elakadt, de a hiányzó alkatrészek beszerzése, legyártása után a jövő héten folytatódik.

Áron megpróbálta elvégezni a számlájáról a banki tranzakciókat, de az is halasztásra került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése