2017. június 14., szerda

A Leaf elvesztette a szüzességét


Áronnak ma elmarad az első órája, valószínűleg az év végi tanári értekezlet miatt. Nyolc óra után indult el. 

Dénes úr hívott, hogy készen van a visszapillantó tükör, mehetek az autóért. 

Mára azt terveztem, hogy belekezdek a Dömsödi elektromos töltő kiállás ügyintézésébe.

Gyorsan elvégeztem a reggeli ceremóniát, amiben nem csak a fürdőszoba és a reggeli tartozik, hanem a virágok és az erkélyen lévő fűszernövény a palánták és lenti smaragdfa meglocsolása is. 

Reggeli után elindultam a Haller utcai ELMŰ ügyfélszolgálati Irodába. A Soroksári úton előttem egy Mercédesz, nem tudni miért fékezett és betartva a követési távolságot nekem is fékeznem kellett. Ekkor hátulról egy fekete terepjáró a Nissan Leaf-be belement.  Nem szeretünk Budapesten autózni. Az autómnak két hét után át kellett esnie a tűzkeresztségen. A tettes IMW 939. A terepjáró vezetője késznek mutatkozott a felmerült javítási költség megtérítésére, de kérte, hogy gyorsan intézzük el a formaságokat, mert neki sietnie kell a fiához a Heim Pál kórházba. Felírtuk egymás adatait és szomorúan folytattam az utamat.

 
Az ELMŰ Hálózatközponti Ügyfélszolgálatában sem voltak jó élményeim. Ők még nem látták a Nemzetgazdasági Minisztérium (Közlönyben megjelent) rendeletét, miszerint éjszakai árammal is szabad villanyautót tölteni.

 
Hazajövet megvettem a CBA-ban a vacsorához valókat. Borzas csirkemellet terveztem készíteni. A csirkemellet felszeletelve kértem és hozzá vennem kellett krumplit, paradicsomot, sajtot, mert hagyma és majonéz volt hozzá otthon.

 
Mindent összekészítettem és az egészet bevágtam a sütőbe. Emőkét is hívtuk, de ő mondta, hogy majd csak későn jön haza. Végül nélküle vacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése