2017. június 19., hétfő

Nincs suli - csak hétfőn megyünk haza


Korán ébredtem, de csak nyolc óra után jutottunk volna oda, hogy reggelizzünk, viszont nincs itthon egy szem kenyér se. 

Egy darabig Manna sem akart előkerülni, de végül nagy nehezen megjelent. 

Lassan Áron is felkelt és bár nem ellenőriztem le, de azt mondta, hogy rendet csinált a szobájában.

Azt terveztük, hogy elindulunk haza és majd valahol útközben fogunk reggelizni. 

Kiskunlacházán bementünk a Gumipont-ba és elkértük az ígért 20 darab mélyített anyacsavart a négy téli gumival szerelt alu felnihez.
 

Indultunk volna tovább, de miután összekevertük a Szigethalmi és a Dunaharaszti TESCO-t, a traffic infó pedig bemondta, hogy egy karambol miatt több kilométeres dugó van az M 0‑son nagyon elkeveredtünk és csak délre értünk be Budapestre.
 

Ott Áron kérte, hogy tegyem ki az Újbuda Metro állomásnál és majd csak később jön haza. Onnan csak kettesben mentünk haza Mannával.
 

Hazaérve Gazdagrétre a CBA-ban vettem néhány dolgot és mellette a Péknél egy vekni szeletelt rozskenyeret. 

Amikor Áron hazaért, megkíséreltem rávenni, hogy ő is írja össze a „Mit ne felejtsek otthon” című listát a nyaraláshoz.

-       Miért te már összeírtad – kérdezte.

-       Igen.

-       Akkor légy szíves olvasd fel, hátha abból nekem is jobban az eszembe jutnak a dolgok.

 

 Délután jelenésem volt a Nissan Gablini-nál az ajtókra szerelendő (ragasztandó) szélterelők ügyében.
 

Estefelé megettük az egyik üveg csülkös bablevest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése