2017. június 13., kedd

Áron bukásra áll kémiából

Reggel már Villányi tanár úr levele fogadott a dilemmájával, hogy Áront megbuktassa-e, vagy közösen találunk-e valamilyen más megoldást. A tanár úrnak arra a szakmai javaslatára, hogy Áron az Apáczai Csere János Gimnáziumban maradva, ne egy természettudományra orientált, hanem egy normális tantervű osztályban folytathassa a tanulmányait, Emőke és én is nyitott vagyok és ebben kértem a tanár úr segítségét.
 
A háttérben intéződnek az autós dolgaim (a Renault kap egy új bal külső visszapillantó tükröt, a huzika eladása folyamatban, a Leaf pedig ma délután kap egy csomagtartót.)
 
Szerettem volna a kütyüre tenni egy epub állományt (Defoe: Robinson Crusoe), mert Áron most ebből tanul angol órán.
 
Áron ½ 4-kor jött haza az iskolából, de ő nem látja olyan rossznak a helyzetet, mint Villányi tanár úr, Emőke és én.
 
Elhoztam a Nissan Gablini-től a grátisz THULE csomagtartót. Jól néz ki, záras és lekerekített aluminium kereszt rudas, ahogyan kértem (súly, korrózió, légellenállás). Ha már arra jártam, benéztem a Praktikerbe egy autótakaró ponyváért. Egyelőre csak a méret kiválasztása a feladat.
 
Este megnéztem egy Rocky filmet. A film azt mondta, a kitartás meghozza a gyümölcsét.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése