2017. június 1., csütörtök

A Charge Map elkedvetlenített


Áron, bár a szobájában nagy rendetlenséget hagyott, de legalább időben elindult.

Reggeli után elindítottam a Charge Map oldalt, hogy megtervezzem az Adriai utat, de végül arra jutottam, hogy ez a jelenlegi villamos töltő infrastruktúra kiépítettséggel még kockázatos lenne a NISSAN Leaffel. Néhol kerülőket kellene tenni, máshol meg az 1-2-3 órás töltési idők tennék fárasztóvá az utazást. Be kell látnom, hogy ezzel még várni kell minimum egy évet, amikor már sokkal sűrűbben lesznek az útvonal mentén a töltőoszlopok és a 11, 22 kW-os töltők helyett már mindenhol elérhetők lesznek a 44 kW-os villámtöltők, amiken valóban egy hosszabb kávészünet alatt 80-90 %-ra feltölthetők a villanyautók.

Ebédre megfőztem egy zöldséglevest a velős csontokkal. Egy velős csontnyi velőt meg is ettem pirítós kenyéren.
Közben hazajött Áron a suliból és rögtön leült a számítógép elé. A fizika 1-eséről pedig mélyen hallgatott. Emőke is átjött. Elindítottunk egy nagymosást, de a mosógép most nekem sem működött hibátlanul. Nem akarja feltölteni vízzel a rendszert. Megkerültük a problémát és kézzel töltöttük fel vízzel.  

Legalább a mosogatógép az működött.

Írtam az Elmű-nek egy kérelmet, hogy engedélyezze a villanyautó éjszakai árammal való feltöltését Dömsödön. Vették az adást, majd válaszolnak.

Mindent kiteregettem, holnap már csak fel kell húzni az ágyneműket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése