Áron, bár a szobájában nagy rendetlenséget hagyott,
de legalább időben elindult.
Reggeli után elindítottam a Charge Map oldalt, hogy
megtervezzem az Adriai utat, de végül arra jutottam, hogy ez a jelenlegi
villamos töltő infrastruktúra kiépítettséggel még kockázatos lenne a NISSAN
Leaffel. Néhol kerülőket kellene tenni, máshol meg az 1-2-3 órás töltési idők tennék
fárasztóvá az utazást. Be kell látnom, hogy ezzel még várni kell minimum egy
évet, amikor már sokkal sűrűbben lesznek az útvonal mentén a töltőoszlopok és a
11, 22 kW-os töltők helyett már mindenhol elérhetők lesznek a 44 kW-os
villámtöltők, amiken valóban egy hosszabb kávészünet alatt 80-90 %-ra
feltölthetők a villanyautók.
Ebédre megfőztem egy zöldséglevest a velős
csontokkal. Egy velős csontnyi velőt meg is ettem pirítós kenyéren.
Közben hazajött
Áron a suliból és rögtön leült a számítógép elé. A fizika 1-eséről pedig mélyen
hallgatott. Emőke is átjött. Elindítottunk egy nagymosást, de a mosógép most
nekem sem működött hibátlanul. Nem akarja feltölteni vízzel a rendszert. Megkerültük a problémát és kézzel töltöttük
fel vízzel.
Legalább a mosogatógép az működött.
Írtam az Elmű-nek egy kérelmet, hogy engedélyezze a
villanyautó éjszakai árammal való feltöltését Dömsödön. Vették az adást, majd
válaszolnak.
Mindent kiteregettem, holnap már csak fel kell húzni
az ágyneműket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése