2017. június 4., vasárnap

Elsózott zöldborsó


Korán és nagy napsütésre ébredtem.

Reggelire csak egy zsíros kenyeret. és egy tejeskávét ettem. A zsír az volt, amiben tegnapelőtt a hurka sült.

A csirkecombokat betettem a sütőbe sülni. Ezzel egy időben kimagoztam a cseresznyét és azt is odatettem kislángon. Ahhoz még el kellett mennem a Dobos ABC-be, mert nem volt itthon vanília cukor, meg őrölt szegfűszeg és puncs pudingpor.

Ebédre elkészítettem a zöldborsó főzeléket, amit sikerült egy kicsit elsóznom.

A tegnap szétültetett saláta palánták úgy tűnik, magukhoz tértek.

Ma az ebéd (zöldborsó főzelék és sült csirkecomb) (zöldborsó főzelék és sült csirkecomb) után egy órácskát gazoltam, hogy a paprikák is növekedésnek tudjanak indulni.

Olyan meleg van, hogy abba kellett hagynom a munkálatokat. Kimegyek a Dunára egyet úszni Marikának megírtam, hogy háromra visszaérek.

Nagyot úsztam és utána benéztem Gáborékhoz.

Marika nem sokkal három után érkezett, a jó és a rossz hírrel. A jó, hogy június 12-étől négy hónapot Németországban fog dolgozni, a rossz, hogy ez alatt nem tud nálunk takarítani. Én neki drukkolok, a takarítást nálunk valahogy majd megoldom.

Vacsorára megsütöttem egy darabkát az oldalasból, a maradékot pedig felvágtam közel egyforma darabokra és megfűszerezve betettem a mélyhűtőbe.

Mannával nem tudom, hogy mi történt, egész este a közelembe furakodott és kérte, hogy csak vele foglalkozzak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése