2017. június 30., péntek

Ebből baracklekvár lesz


 
Még a reggeli előtt kimentem egy kicsit gyomlálni. 

Zsolti bácsi szólt, hogy ha Áron átmegy egy kosárral, akkor szedhetne a lehullott sárgabarackokból. 

Áron át is ment és szedett egy csomót. Amit lehetett megfosztottam az ütődött részétől és abból készült a reggelihez a turmix (barack, méz. tojás, tej). Ezen kívül volt még sült szalonna (angol és sima), bundás kenyér, sajt, újhagyma, fokhagyma, csípős paprika, paradicsom és nekem tejeskávé. 

Délelőtt feltettem a beáztatott babot főni. Tettem bele egy kis sót, babérlevelet és tárkonyt. 

Áront megkértem, hogy csináljon, tűzet a hússütőben a kúp alatt. Az ő viszontkérése az volt, hogy a hússütő követ tegyem tisztába.

 Amikor mindez megtörtént feltettem az oldalast a kövön sülni. 

Közben elgurultam a Gyógyszertárba a gyógyszerért a Vegyesboltban pedig vettem egy nagy tejfölt. 

Az oldalast néha megforgattam a kövön, a babfőzelékbe pedig bekevertem a hagymás rántást. Még egy pici tejföl, fokhagyma és bors, az étel már tálalható. 

Délután háromra nagyon finom étel került az asztalra. 

Utána még javítottam a saláta ültetésen. A locsoláskor közöltem a növényzettel, hogy tőlem holnap kapnak utoljára vizet és utána két hétig már csak a Jóistenre számíthatnak. 

Áron nagyon későig Internetezett. Nem tudom, hogy ebből holnap hogyan lesz piac.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése