2017. június 10., szombat

Zöld rendszámmal a fizetős parkolóban


Ébredés után azt beszéltük meg Áronnal, hogy először megreggelizünk, és csak utána megyünk át Judithoz, hogy együtt menjünk a Ráckevei piacra.

Reggelire bundáskenyereket és ruszlit tálaltam fel.

Csak Judit jött velünk Ráckevére, mert Levente inkább még aludt egy kicsit.

A Ráckevei piac sokszorta nagyobb, mint a Dömsödi.  Próbára tettük a parkoló őröket, hogy vajon mit szólnak a zöld rendszámhoz a fizető parkolóban. Mi csak paradicsomot vettünk, no meg egy paprika palántát, Judit pedig egy közepes füstölt sonkát.

Amikor visszatértünk Dömsödre Juditnál kávéztunk és búcsúzóul adott egy doboz kapirgálós tojást, aminek Emőke biztosan örülni fog.

Onnan még bekanyarodtunk Imréhez, hogy orvosolja a külső dobozba költöztetett merevlemezem kapcsolódási hibáját. Imre leegyszerűsítette a megoldást és adott egy vadi új házat a merevlemeznek. Ez most úgy tűnik, hogy működik.

Ebédre azt terveztem, hogy készítek egy tejszíneses brokkoli krémlevest és az előfűszerezett tarjaszeleteket kisütöm, és azt fogom második fogásként petrezselymes burgonyával és kovászos uborkával tálalni.

A kezdeti fázisban kértem Áront 12-kor, hogy menjen át Bénihez (tőlünk 8 méter) és kérjen egy fél gumó fokhagymát. Ezt kettőig nem sikerült abszolválnia. Ekkor magam mentem át és ½ 3-kor kértem, hogy terítsen az ebédhez. Négyig ez sem sikerült, amikor is elkezdtem ebédelni. Most ¾ 6 van és Áron még nem tudta abbahagyni az Internetezést, az ebédje pedig már teljesen kihűlt.

Délután átjött Levente és hozta Judit üzenetét, hogy Pula-ban van még egy lefoglalható apartman július 2. és 15. között, csapjak rá. Meg is tettem és ki is fizettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése