2017. augusztus 30., szerda

A kocsibeálló csak nem akar készülni.


Reggel olvastam Emőke üzenetét, hogy Áronnak talált tiszta vasalt fehér inget a szekrényében, úgy, hogy akkor az évnyitója is rendben lesz pénteken.

Megírtam a sűrű történéseket és 8-kor lementem reggelit készíteni.

Kicsit bélyegeztem, mert holnapra arról az asztalról is el kell pakolnom.

A SIEMENS mikro garanciális problémája miatt péntek délutánra megbeszéltem, hogy kijönnek megnézni.

Átmentem Bénihez, adja meg annak az úrnak az elérhetőségét, aki szerinte a kocsi beállót, de legalább az aljzatát és a térkövezését elvállalja. Két kupica körtepálinka közben meg is adta.

Meglátogattam Feri bácsit, mert belelépett egy gereblye tüskéjébe. Vittem nekik ajándékba egy szép, falra szerelhető kulcstartót, mert amikor csöngetek, akkor hallom, hogy mindig egymáson keresik, hogy hol van a kertkapu kulcsa.

Megkávéztunk, politikailag kölcsönösen destruáltuk egymást, azután hazajöttem.

Megebédeltem a csirke szárny pörkölt maradékát egy kis kovászos uborkával és kenyérrel.

Leúsztam a napi penzumot. A víz hőmérséklete jobb nem is lehetne, a levegő még napsütés mellett is lehetne magasabb, de az úszás nagyon finom volt..

A Béni által megadott vállalkozó erre az évre már semmilyen munkát nem tud elvállalni.

Milyen munkanélküliségről beszélünk? Erre kocsi beállóra már három hete keresek kivitelezőt

Bánatomban, hogy már megint nem úgy haladnak a dolgok, ahogy szeretném, az unikumhoz fordultam.

A holnap reggeli induláshoz feltettem az autót tölteni és szedtem egy kis körtét

A hosszabbítót, amelyikről az új hűtő megy, kiiktattam, mert a védőföldelésében szakadást mutatott a műszer.

Éjjel egykor arra ébredtem, hogy elfelejtettem feltenni az autót a töltőre. Gyorsan lementem és fejlámpával a fejemen csatlakoztattam a töltőt és mind a két végén bekapcsoltam a kismegszakítót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése