2017. augusztus 9., szerda

Áron is jött úszni

Szokásunk szerint későig lustálkodtunk.

A rossz hír, hogy a Wifi router továbbra sem ad wifi-n keresztül Internetet csak a LAN kábellel. Béla is megpróbált segíteni, de csak addig jutottunk, hogy a ZTE routerben ki van kapcsolva a Wifi.

Felhívtam az Invitelt, hiszen az eszköz az övék és bejelentettem a hibát.
 

Reggeli után elmentem a Vasudvarba és vettem még egy tekercs lombrácsot és folytattam az esőcsatorna befedését. Már körülbelül a 2/3 részével készen vagyok.
 

A hentesnél vettem egy kiló csirke szárnyat és azt feltettem egy nagy lábasba pörköltnek. Amíg az rotyogott, kimentünk a Dunára úszni. Áron egy rövidebbet, én egy hosszabbat úsztam.
 

Gáborékat nagy nehezen rábeszéltem, hogy a kényszervágású almafa terméséből vigyenek, el legalább egy műanyag rekesszel.
 

Visszajőve Áron készítette a főtt makarónit a pörkölthöz.
 

Olyan későn került sor az ebédre, hogy az már szinte vacsora lett.
 

A ránk sötétedés miatt az esti locsolás is elmaradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése