2017. augusztus 20., vasárnap

Konyhai dugalj


Reggel szerettem volna folytatni a konyhai dugaszolóaljzat bővítési projektet, de nem találtam Ø 10 mm-es falfúrót a tiplizéshez. Annyira hozzászoktattam magam az à tempo sikerekhez, hogy teljesen kétségbe tudok esni, ha valami elsőre azonnal nem megy úgy, ahogy elterveztem.

Végül találtam egyet és az ötös dugaljat a négyes mellé fel is szereltem, már csak a bekötése hiányzik.

Délre egy kicsit kisütött a nap, de csak azért, hogy némi vigaszt nyújtson a nagy lehűlés ellenére. Ez már igazi beharangozása az ősznek.

Manna sem érti az egészet, hogy-hogy bent meleg van, odakint pedig hideg?

Vacsora előtt, tehát még világosban szedtem egy kis császárkörtét és bár borongós volt az idő, azért én meglocsoltam minden növényzetet.

Kettesben vacsoráztunk. Én ettem a csirkelevest és minden második húsdarabból raktam a Manna táljába is. Nagyon bekajáltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése